Pobierz naszą Aplikację mobilną

0 0 0 D
0 0 G
0 0 M
0 0 0 S
Budyń z komosy ryżowej - idealne śniadanie

Budyń z komosy ryżowej - idealne śniadanie

Składniki na budyń z komosy ryżowej:

  • szklanka ugotowanej komosy ryżowej (biała)
  • szklanka mleka kokosowego lub innego roślinnego
  • szczypta cynamonu
  • łyżeczka miodu
  • owoce wg. uznania (tutaj melon i borówki)
  • kilka orzechów np. nerkowca

Przygotowanie:

Ugotować komosę ryżową do miękkości ok 15-20 minut, następnie dodać mleko kokosowe i gotować kilka minut. Wszystko zblendować do momentu, aż powstanie budyń, wtedy należy dodać miód i cynamon oraz wymieszać jeszcze raz całość.

Dodajemy swoje ulubione owoce i orzechy, w tym przypadku są to borówki amerykańskie, melon oraz orzechy nerkowca.

Powiązane artykuły
Suplementy na rzeźbę Suplementy na masę Odżywki dla początkujących

Strona korzysta z plików cookie. Możesz okreśclić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

×